close

我愛Bon Jovi  














雖然我也愛他們的死對頭"槍與玫瑰(Guns N'Roses)"

但是我對邦喬飛的喜愛是從小學就開始的

還買了超多他們的專輯>//////<

大概是因為他們形象真的算不錯

而且主唱大人瓊邦喬飛實在是太可愛了~

雖然他們這幾年來已經太過POP ROCK

但是這也很合我的胃口:P

邦喬飛伴我走過了國高中時代

上了大學後反而很少機會再去聽他們的歌了

昨天偶然在批踢踢上看到有人在神他們以前的舊歌

讓我再次回味了" I'll be there for you "這首1989年Billboard熱門單曲榜冠軍的作品

雖然後來瓊有灌錄抒情版的

但是建議要聽就要聽搖滾版^  ^

搖滾版真的是太awesome了,瓊渾厚深情的嗓音一表無遺

飆高音的地方又是如此完美

哇~~我很懷念瓊的長頭髮呢!

I guess this time you're really leaving
我猜這次你真的要離開了

I heard your suitcase say goodbye
我聽見了手提箱道別的聲音

Well as my broken heart lies bleeding
只剩我破碎的心正滴著血

You say true love, it’s suicide
你說真愛 它就像是自殺

You say you've cried a thousand rivers
你說你的淚早已氾濫成河

And now you're swimming for the shore
而現在你正往岸上游去

You left me drowning in my tears
拋下我一個人淹沒在淚水中

And you won't save me anymore
而你也不再會救我了

I'm praying to God
我向上帝祈禱

You'll give me one more chance, girl
再給我一次機會,女孩

* I'll be there for you
我會在你身邊

These five words I swear to you
我用這幾個字向你發誓

When you breath, I wanna be the air for you
當你呼吸,我希望成為你的空氣

I'll be there for you
我會在你身邊

I'd live and I'd die for you
我願意為你生、為你死

I'd steal the sun from the sky for you
我願意從天空偷走太陽 只為了你

Words can't say what love can do
言語無法表示愛的力量

I'll be there for you
我會在你身邊 *

I know you know we've had some good times
我知道你明瞭我們曾擁有的甜蜜時光

Now they have their own hiding place
如今,它們都躲起來了

Well I can't promise you tomorrow
我不能向承諾你明天

But I can't buy back yesterday
可是我也不能買回昨天

And baby you know my hands are dirty
可是寶貝 你知道我曾有不堪的過去

But I wanted to be your Valentine
但是我想成為你的情人

I'll be the water when you get thirsty, baby
當妳口渴,我願成為你的飲水,寶貝

When you get drunk, I'll be the wine(*)
當妳喝醉,我願是那美酒

I wasn't there when you were happy
當你快樂的時候 我不在你身邊

And I wasn't there when you were down
而你失意時 我也不在

Didn't mean to miss your birthday, baby
我不是故意錯過你的生日 寶貝
I wish I'd seen you blow those candles out
我希望能親眼看你吹熄蛋糕上的蠟燭

* I'll be there for you
我會在你身邊

These five words I swear to you
我用這幾個字向你發誓

When you breath, I wanna be the air for you
當你呼吸,我希望成為你的空氣

I'll be there for you
我會在你身邊

I'd live and I'd die for you
我願意為你生、為你死

I'd steal the sun from the sky for you
我願意從天空偷走太陽 只為了你

Words can't say what love can do
言語無法表示愛的力量

I'll be there for you
我會在你身邊 *

arrow
arrow
    全站熱搜

    mei 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()